LOGO

LOGO

divendres, 15 d’abril del 2016

Els professors: l'ànima i el cap de l'escola. Entrevista a Ferran Bermejo.


Ferran Bermejo a l'esquerra i Raul Cerdà, un cop més, a la dreta
Per aquesta tercera entrevista hem entrevistat a en Ferran Bermejo, el professor d'història de batxillerat i tutor de 1r d'ESO. En Ferran ha estat un dels últims professors en arribar a l'escola ja que no fa ni 2 anys que està amb nosaltres però, tot i això, des del primer dia que ha estat un més entre nosaltres. 


Quants anys portes al Sagrada Família?


Aquest serà el meu segon curs, per tant, porto dos anys a l'escola. Des del primer dia ja vaig notar l'essència històrica de l'escola tant físicament, per l'estructura dels edificis, com espiritualment, ja que la gent està implicada i es nota que hi ha unes arrels molt profundes.


Com vas arribar al Sagrada Família? Tens algun familiar que ha estat, està o estarà en aquest centre?



Jo sóc de Barcelona i vaig arribar a aquesta escola per motius laborals. Malauradament no tinc cap avantpassat però s'havia de l'existència i del prestigi d'aquest centre.



Què creus fa especial a aquesta escola i en aquests 125 anys d'història, quin és el valor que més ha destacat durant aquest temps?



És una molt bona pregunta. Jo crec que aquest centre destaca pels seus valors humanístics, de respecte... A més, es fa molt incís en la caritat educativa i crec que és molt important pels alumnes poder obtenir aquest tipus de caritat.


Moltíssimes gràcies Ferran! Has estat, com sempre, impecable!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada