LOGO

LOGO

divendres, 15 d’abril del 2016

Els professors: l'ànima i el cap de l'escola. Entrevista a Ramon Plans.


Ramon Plans a l'esquerra i Raul Cerdà, l'entrevistador, a la dreta
En aquesta segona entrevista us volem presentar a en Ramon Plans, un dels professors d'educació física de l'escola. En Ramon, a diferència del Dani, l'anterior entrevistat, sí que va ser alumne del nostre col·legi i des del 2000 que està entre nosaltres com a professor del centre.

Com vas arribar al Sagrada Família? Tens algun familiar que ha estat, està o estarà a l'escola?


Bé, el fet de venir al Sagrada Família va ser decisió dels pares, perquè la meva germana havia de canviar de centre, i aprofitant que era el primer any que acceptaven nois, doncs vaig poder entrar a rebre classes. Vaig estar aquí des dels 5 anys fins els 14 (fins a 8è d'EGB) i posteriorment vaig estudiar al Vidal i Barraquers, que va ser absorbit pel Safa. Ja l'any 1998 vaig entrar al col·legi com a coordinador d'extra-escolars i el 2000 vaig començar de com a professor i fins l'actualitat. O sigui, porto aquí més de mitja vida.

Què fa especial a aquesta escola?


Que la gent sent l'escola com a seva. Jo he anat a diferents escoles i mai les he sentit com a meves però, en el cas del Safa, des de el primer dia l'he sentit com a pròpia.

Què pots aportar, tant personalment com professionalment, a l'escola?


Professionalment ser responsable de la línia que marca l'escola amb els alumnes i pares. Formar als alumnes com a bones i grans persones i amb valors, i no simplement dedicar-nos a explicar continguts, sinó que els hem de formar, perquè el dia de demà les grans persones són les que tenen valors fermament inculcats.

En aquests 125 anys d'història, quin és el valor que més ha destacat durant aquest temps?
Humilitat, perseverança, caritat, fidelitat i respecte.

Gràcies per haver compartit més de mitja vida amb nosaltres i els anys que queden, Ramon! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada